W miniony weekend mieszkańcy Bytomia mieli okazję do wybrania logo marketingowego miasta. Na głównych ulicach i placach hostessy rozdawały specjalne formularze, które należało wrzucać do urn. Do wyboru były trzy projekty, przygotowane przez studentów ASP w Katowicach. W sumie oddano ponad trzy tysiące głosów.
Na pierwszy wariant na kartach zagłosowało 747 osób. W internecie oddano 90 głosów. Na drugi, który zwyciężył, odpowiednio 851 i 101. A na trzeci 570 i 41 głosów.
Nowe logo to jedno z działań promocyjnych gminy, do tej pory przedstawianej jako miasto węgla i stali.
- Nie mamy znaku, który mógłby widnieć na materiałach reklamowych czy gadżetach - wyjaśnia Piotr Konarski, rzecznik Urzędu Miejskiego. - Herb nie zawsze można wykorzystać. Nowe logo to znak, że miasto rozwija się i jest pełne zieleni.
Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?