Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Logo Bytomia 2013- mieszkańcy wolą jednak herb.

MANO
Logo Bytomia 2013 to jeden z bardziej emocjonujących tematów, co dało się również zauważyć na portalu bytom.naszemiasto.pl Jak poinformowali urzędnicy, w konkursie żaden z projektów nie miał na tyle dużej przewagi, aby firmować miasto. Dodatkowo sygnały były takie, że bytomianie wolą herb. I na razie tak zostanie

Logo Bytomia 2013

Bytomianie jednoznacznie opowiedzieli się za herbem, ale projekty, które cieszyły się największym uznaniem internautów, zostaną nagrodzone - zapowiedzieli urzędnicy. Zdecydowani jednak, że na razie Bytom będzie się promował przede wszystkim herbem. Przypomnijmy, że w przyszłym roku będziemy świętować 760-lecia nadania Bytomiowi praw miejskich.

Na konkurs wpłynęło ponad 400 projektów

- Pytaliśmy o opinię mieszkańców, a nadesłane projekty konsultowaliśmy ze specjalistami od wizerunku i marketingu miast. Braliśmy pod uwagę również to, że konkurs na logo może nie zostać rozstrzygnięty – mówi Krzysztof Turzański, naczelnik Wydziału Promocji i Kontaktów z Mediami.

Portal bytom.naszemiasto.pl dał internautom możliwość głosowania na 10 projektów nadesłanych na konkurs. Mogli też wybrać opcję 11. i kliknąć na „żadna z propozycji mnie nie przekonuje”. I tę odpowiedź czytelnicy portalu bytom.naszemiasto.pl wybierali najczęściej.

Krzysztof Turzański zapowiada jednak, że urzędnicy wrócą do tematu logo.
- W przyszłym roku przystąpimy do opracowywania aktualizacji strategii promocji miasta – mówi Krzysztof Turzański. Chcemy promować Bytom jako miejsce przyjazne przedsiębiorcom, z dobrym klimatem dla rozwoju firm i w takim kierunku będzie zmierzać nowa identyfikacja wizualna miasta. W roku 2014 będziemy jeszcze promować się za pomocą herbu.

Z ponad 400 nadesłanych prac do konkursu zakwalifikowano 10. Aby głos internauty oddany w konkursie był ważny, musiał on uzasadnić swój wybór.

Najwyżej oceniono pracę Remigiusza Idzika z numerem 10 (do głosowania dopuszczono jeszcze jedną jego propozycję). Dużym uznaniem internautów cieszył się także projekt nr 3 Agnieszki Wyrwas i Krzysztofa Stępnia, a także projekt nr 1 Marcina Gwizdonia.

Dalej głosy internautów przedstawiały się według kolejności: Mateusz Wrzostek (projekt nr 8), Daniel Faligowski (projekt nr 2), Maciej Markowski (projekt nr 7), Pracownia Reklamy Nexart (projekt nr 9), Remigiusz Idzik (projekt nr 5), Sebastian Kurka (projekt nr 4) i Tomasz Szemalikowski (projekt nr 6).

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na bytom.naszemiasto.pl Nasze Miasto