Kampania promocyjna Bytomia
W konkursie „Milka. Moje miasto się przytula” Bytom wygrał kampanię promocyjną w mediach o wartości 500 tys. złotych. Partnerami akcji były : telewizja TVN, radio RMF FM i RMF MAXX, a materiały promocyjne pojawiały się w takich mediach jak: „Gazeta Wyborcza”, „Forbes” „Viva”, „Party”, „Flesz”, „Gazeta.pl”, „Youtube” i TVN Player”.
Zobacz, na co wydano pieniądze
Omena Mensah z TVN Meteo przez dwa dni prezentowała prognozę pogody z bytomskiego Rynku, sprzed Ratusza czy z pól golfowych na Srebrnych Stawach.
Reportaże o Bytomiu pojawiły się również w porannych programach „Dzień Dobry TVN”.
Radio RMF organizowało konkursy i przygotowywało relacje z Bytomia.
Krzysztof Turzański, naczelnik Wydziału Promocji i Kontaktów z Mediami wyjaśnia, że Bytomia nie byłoby stać na tak szeroką promocję, gdyby miał ją opłacić z miejskiego budżetu.
- Widzowie czy słuchacze najczęściej nie zdają sobie sprawy z tego, że antenowy czas mediów odbierany przez miliony jest bardzo drogi – mówi Krzysztof Turzański.
- Gdybyśmy chcieli na przykład zamówić 5 spotów reklamowych przed głównym wydaniem prognozy pogody w TVN, musielibyśmy zapłacić 140 tysięcy złotych! Za materiał w gazecie „Forbes” – ponad 90 tysięcy, a w czasopiśmie „Viva” – 211 tysięcy złotych. Na tak intensywną kampanię radiową, jak podczas akcji Milki, musielibyśmy wydać ponad 340 tysięcy złotych – wyjaśnia naczelnik.
Za darmo dla Bytomia został wyprodukowany spot reklamowy miasta, który można oglądać m.in. na stronie bytom.pl. Organizator akcji poniósł też koszty związane z kampanią billboardową.
Czytaj też:
Witacze z Milki
Czy waszym zdaniem ta kampania faktycznie zmieniła wizerunek miasta na plus? Jak oceniacie jej poziom? Bytom jest inaczej postrzegany?
Komentujcie!
![od 7 lat](https://s-nsk.ppstatic.pl/assets/nsk/v1.221.5/images/video_restrictions/7.webp)
Gala Mistrzowie Motoryzacji 2024
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?