Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Nowy sklep Netto otwarto w Bytomiu ZDJĘCIA. Na klientów czekają promocje GAZETKA

Szymon Bijak
Szymon Bijak
Otworzono kolejny sklep sieci Netto w Bytomiu. Na klientów czeka specjalna oferta promocyjna.
Otworzono kolejny sklep sieci Netto w Bytomiu. Na klientów czeka specjalna oferta promocyjna. Karina Trojok
W czwartek 5 grudnia, sieć handlowa Netto otworzyła swój nowy sklep w Bytomiu. Znajduje się on przy ul. Strzelców Bytomskich 228. Placówka będzie funkcjonowała zgodne z założeniami konceptu 3.0. Z okazji otwarcia na klientów czeka specjalna promocyjna oferta sprzedażowa, która będzie obowiązywała również przez cały weekend.

Nowe Netto 3.0 w Bytomiu już otwarte

Sieć Netto otworzyła właśnie swój nowy sklep w Bytomiu - zlokalizowany on jest przy ul. Strzelców Bytomskich 228. 5 grudnia (czwartek) przed marketem, na kilkanaście minut przed oficjalnym otwarciem, ustawili się już pierwsi klienci, którzy chcieli skorzystać z promocji. Warto nadmienić, że atrakcyjne ceny będą obowiązywać nie tylko w dniu otwarcia, ale również przez cały weekend.

W dniu otwarcia - od godziny 8 do 17 - na klientów czekają także dodatkowe atrakcje: muzyczny akompaniament, "koło fortuny" (można wygrać w nim bony do sklepu, a także inne nagrody), projektowanie własnej koszulki, słodka niespodzianka i kącik plastyczny dla najmłodszych.

Godziny otwarcia nowego sklepu Netto w Bytomiu

- poniedziałek - sobota 6-21
- niedziele handlowe 8-20

Nowo otwarta placówka w Bytomiu funkcjonuje zgodnie z założeniami konceptu 3.0. Czym on różni się od zwykłego Netto? Rozwiązania, wykorzystane we wspomnianym koncepcie, mają za zadanie zwiększyć komfortu zakupowego klientów:
- duża powierzchnia sklepu,
- szerokie alejki,
- poszerzony asortyment - m.in. więcej świeżych warzyw i owoców, szeroka gama produktów bezglutenowych, bezlaktozowych, bezcukrowych oraz z certyfikatem BIO
- wyeksponowane strefy świeżych owoców i warzyw,
- nastrojowa muzyka,
- rozbudowana strefa TO GO ze świeżymi sałatkami, sokami i przekąskami,
- naturalne materiały, z jakich wykonano wyposażenie,
- ściana „żywych kwiatów”, podkreślająca świeżość produktów,
- nowa kolorystyka,
- oszczędna komunikacja.

Netto - najważniejsze informacje

Netto to duńska sieć handlowa, która ma w swoim logo psa, a konkretnie terriera szkockiego o imieniu Scottie (symbolizuje on talent do oszczędzania). Pierwszy sklep w historii otwarto 1 kwietnia 1981.

W naszym kraju jest ona obecna od 24 lat. Pierwszy sklep Netto powstał bowiem w 1995 roku przy ul. Emilii Gierczak w Szczecinie. Firma ma obecnie ponad 370 sklepów i trzy magazyny dystrybucyjne - łącznie zatrudnia ponad 5 tys. osób. Takie liczby dają duńskiemu detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów.

Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są więc w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje zdecydowaną większość produktów od polskich dostawców (ok. 95%). Poza Polską sieć obecna jest także w Danii czy Niemczech.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na bytom.naszemiasto.pl Nasze Miasto