Mieszkańcy informują: Nie tylko łączność z UPC jest trudna

Redakcja
Czytelniku z Sosnowca, chcę pana pocieszyć, że nie warto narzekać na trudności z połączeniem z UPC (tekst w DZ "Nie sposób dodzwonić się do UPC" z 23.02, str. 12). Ja łączyłem się z nimi kilkakrotnie (jakoś mi się udawało) i wiem jedno: oni i tak w niczym panu nie pomogą. Z takim nagromadzeniem niekompetencji i ignorancji dawno się nie spotkałem.

W ostatnich dniach grudnia podpisałem umowę na dostarczenie usługi internetu i telewizji cyfrowej. Wiąże się to ze zgodą na otrzymywanie faktur elektronicznych. Do dzisiaj żadnej faktury za styczeń i parę dni grudnia nie otrzymałem, natomiast otrzymuję ponaglenia do zapłaty, a ostatnio nawet zagrożono mi odcięciem usługi.

Ja w tej sytuacji nie pozostawałem bierny, przeprowadziłem kilka rozmów z tzw. konsultantami (chyba nie wiedzą, co znaczy to słowo), wysłałem kilka e-maili, nawet odwiedziłem siedzibę osobiście. Za każdym razem miłe, wytresowane panienki, przyznawały mi rację i obiecywały uzupełnienie brakującej faktury. I co? Ano nic.

Ta zabawa trwa już drugi miesiąc. Czasami pytałem o nazwiska (mam zapisane), sądząc w swojej naiwności, że to je bardziej zobliguje do rzetelnego traktowania klienta. Nic z tych rzeczy. Poziom lekceważenia przekracza wszelakie normy. Gratulacje, tak trzymać, ważne, że rodziny znajomych mają pracę.
Oprac. JJ Witold Bugajski, Bytom (klient 2172023)

Iga Świątek- szaleństwo i wielkie wyróżnienie

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie