Mieszkańcy Bytomia mogą zrobić szybko zakupy online. Wszystko dzięki aplikacji „Szopi”

Szymon Bijak
Szymon Bijak
Mieszkańcy Bytomia mogą już robić zakupy za pomocą aplikacji Szopi. Pixabay
Firma Szopi.pl, która na co dzień zajmuje się realizacją i dostarczaniem zamówień on-line produktów spożywczych ze sklepów stacjonarnych, rozszerzyła swoje usługi na kolejne miasta. Korzystać z ich usług będą mogli od teraz także mieszkańcy Bytomia.

Mieszkańcy Bytomia od teraz mogą łatwiej zrobić zakupy spożywcze on-line. To wszystko dzięki aplikacji Szopi. Jak ona działa? Realizacji naszego zamówienia podejmuje się dedykowany do tego pracownik (jest to tzw. przeszkolony szoper), który kompletuje, a następnie dostarcza zakupy pod same drzwi. Jeżeli w sklepie nie ma odpowiednich artykułów, a zamówiony produkt można zamienić na inny, wówczas o tym fakcie jesteśmy informowani telefonicznie.

Bytom to kolejne miasto, w którym działa usługa Szopi

- Cieszymy się, że do grona naszych klientów dołączają mieszkańcy Bytomia. Mamy nadzieję, że – tak jak w przypadku innych miast takich jak Poznań, Wrocław, Kraków czy Warszawa – nasza usługa spotka się z dobrym przyjęciem, a zakupy w Szopi będą okazją do łatwych, szybkich i bezpiecznych zakupów bez wychodzenia z domu – podkreśla Anna Podkowinska-Tretyn, która jest dyrektorem generalnym Szopi.pl.

Zrobienie zakupów możliwe jest zarówno za pomocą strony internetowej www.szopi.pl, jak i aplikacji mobilnej dostępnej zarówno na telefony z systemem iOS oraz Android.

Zamówienia mogą być przez nas edytowane aż do ostatniej chwili. Użytkownicy wybierają odpowiadający im termin dostawy, mając do dyspozycji godzinne okna dostaw (np. między godziną 18 a 19). W powyższej galerii można zapoznać się z krótką instrukcją, jak sprawnie oraz szybko zamawiać artykuły za pośrednictwem strony internetowej lub z poziomu aplikacji. Usługa dostawy oraz obsługa klienta są natomiast dostępne codziennie od 9 do 23.

Co jednak najistotniejsze: skompletowanie i dowóz odbywa się - tak jak już zostało to wspomniane - przez dedykowanego szopera, który dostarcza zakupy bezdotykowo (brak tu kontaktu fizycznego), z kolei płatności również odbywają się bezgotówkowo. Zostały podjęte wszelkie środki, aby zwiększyć bezpieczeństwo w dobie pandemii koronawirusa w naszym kraju. Korzystając z dostawy bezdotykowej, szoper w bezpiecznej odległości czeka na odebranie zakupów spod drzwi.

Bez wychodzenia z domu mieszkańcy Bytomia będą mogli zrobić zakupy za pośrednictwem Szopi w sklepach takich jak chociażby Auchan, Carrefour, Lidl czy Biedronka.

- Dzięki Szopi, dostawy zakupów spożywczych w Polsce weszły na wyższy poziom. Klienci chętnie zamawiają przez internet produkty, które do tej pory woleli wybierać samodzielnie. Zmiana się dokonała dzięki temu, że za skompletowanie i dostarczenie zamówienia klienta odpowiada przeszkolony Szoper, który jest niejako asystentem klienta i stara się wykonać zakupy równie dobrze jak on sam – dodaje Anna Podkowinska-Tretyn.

Co wiemy o zakupach Polaków przez platformę Szopi w 2019 r.?

Jak informuje platforma, kategoria „świeże”, w skład której wchodzą m.in. jaja, mięso, owoce, warzywa oraz ryb, to ponad 30 proc. kategorii produktów kupowanych przez klientów niniejszego serwisu.

Również chętnie nabywane są produkty z kategorii „nabiał” - chodzi więc o jogurty, mleko i napoje mleczne oraz wszystkie kategorie serów i twarogów (15 proc.), a także pieczywo (5 proc.).

Jako, że usługa realizowana przez Szopi zawiera dostawę „pod drzwi”, 3 proc. zamawianych produktów stanowiły woda i napoje, które kupowane są często w zgrzewkach. W związku z tym, masa 15 proc. koszyków klientów serwisu przekraczała 30 kg, przy czym średnia waga wyniosła 18 kg.

Jesienią ubiegłego roku udziały w Szopi.pl zostały przejęte przez włoską spółkę Supermercato24. Obecnie, oprócz Bytomia, Szopi wprowadza swoje usługi również w takich miastach jak m.in. Katowice czy Tychy.

Kolno wolne od koronawirusa

Wideo

Komentarze 1

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

B
Błędny Rycerz

Czemu nie ma ostrzeżenia, że materiał prasowy jest sponsorowany? Przecież to jawna reklama aplikacji. Co na to art. 36 ust. 3 prawa prasowego?

Dodaj ogłoszenie