Mieszkańcy Bytomia od teraz mogą łatwiej zrobić zakupy spożywcze on-line. To wszystko dzięki aplikacji Szopi. Jak ona działa? Realizacji naszego zamówienia podejmuje się dedykowany do tego pracownik (jest to tzw. przeszkolony szoper), który kompletuje, a następnie dostarcza zakupy pod same drzwi. Jeżeli w sklepie nie ma odpowiednich artykułów, a zamówiony produkt można zamienić na inny, wówczas o tym fakcie jesteśmy informowani telefonicznie.
Bytom to kolejne miasto, w którym działa usługa Szopi
- Cieszymy się, że do grona naszych klientów dołączają mieszkańcy Bytomia. Mamy nadzieję, że – tak jak w przypadku innych miast takich jak Poznań, Wrocław, Kraków czy Warszawa – nasza usługa spotka się z dobrym przyjęciem, a zakupy w Szopi będą okazją do łatwych, szybkich i bezpiecznych zakupów bez wychodzenia z domu – podkreśla Anna Podkowinska-Tretyn, która jest dyrektorem generalnym Szopi.pl.
Zrobienie zakupów możliwe jest zarówno za pomocą strony internetowej www.szopi.pl, jak i aplikacji mobilnej dostępnej zarówno na telefony z systemem iOS oraz Android.
Zamówienia mogą być przez nas edytowane aż do ostatniej chwili. Użytkownicy wybierają odpowiadający im termin dostawy, mając do dyspozycji godzinne okna dostaw (np. między godziną 18 a 19). W powyższej galerii można zapoznać się z krótką instrukcją, jak sprawnie oraz szybko zamawiać artykuły za pośrednictwem strony internetowej lub z poziomu aplikacji. Usługa dostawy oraz obsługa klienta są natomiast dostępne codziennie od 9 do 23.
Co jednak najistotniejsze: skompletowanie i dowóz odbywa się - tak jak już zostało to wspomniane - przez dedykowanego szopera, który dostarcza zakupy bezdotykowo (brak tu kontaktu fizycznego), z kolei płatności również odbywają się bezgotówkowo. Zostały podjęte wszelkie środki, aby zwiększyć bezpieczeństwo w dobie pandemii koronawirusa w naszym kraju. Korzystając z dostawy bezdotykowej, szoper w bezpiecznej odległości czeka na odebranie zakupów spod drzwi.
Bez wychodzenia z domu mieszkańcy Bytomia będą mogli zrobić zakupy za pośrednictwem Szopi w sklepach takich jak chociażby Auchan, Carrefour, Lidl czy Biedronka.
- Dzięki Szopi, dostawy zakupów spożywczych w Polsce weszły na wyższy poziom. Klienci chętnie zamawiają przez internet produkty, które do tej pory woleli wybierać samodzielnie. Zmiana się dokonała dzięki temu, że za skompletowanie i dostarczenie zamówienia klienta odpowiada przeszkolony Szoper, który jest niejako asystentem klienta i stara się wykonać zakupy równie dobrze jak on sam – dodaje Anna Podkowinska-Tretyn.
Co wiemy o zakupach Polaków przez platformę Szopi w 2019 r.?
Jak informuje platforma, kategoria „świeże”, w skład której wchodzą m.in. jaja, mięso, owoce, warzywa oraz ryb, to ponad 30 proc. kategorii produktów kupowanych przez klientów niniejszego serwisu.
Również chętnie nabywane są produkty z kategorii „nabiał” - chodzi więc o jogurty, mleko i napoje mleczne oraz wszystkie kategorie serów i twarogów (15 proc.), a także pieczywo (5 proc.).
Jako, że usługa realizowana przez Szopi zawiera dostawę „pod drzwi”, 3 proc. zamawianych produktów stanowiły woda i napoje, które kupowane są często w zgrzewkach. W związku z tym, masa 15 proc. koszyków klientów serwisu przekraczała 30 kg, przy czym średnia waga wyniosła 18 kg.
Jesienią ubiegłego roku udziały w Szopi.pl zostały przejęte przez włoską spółkę Supermercato24. Obecnie, oprócz Bytomia, Szopi wprowadza swoje usługi również w takich miastach jak m.in. Katowice czy Tychy.
Jak globalne ocieplenie zmienia wakacyjne trendy?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?