Jak twierdzi Fakt, mieszkańcy muszą jeszcze poczekać na ukończenie inwestycji i to do 2013 toku. – Prace budowlane planuje się przeprowadzić od II kwartału 2012 do IV kwartału 2013, a koszt inwestycji szacowany jest na kwotę ok. 20 mln zł – tłumaczy Gabriela Chodura z Tramwajów Śląskich SA dla portalu gazety Fakt.
Jak długo to trwa? Wszystko rozpoczęło się razem z przebudową ul. Łagiewnickiej. W związku z koniecznością wyłączenia z eksploatacji odcinka torów na trasie od Bytomia do Łagiewnik tramwaj linii 7 przestał jeździć tą trasą 1 sierpnia 2008 r. Linia 7 nie kursuje na odcinku Łagiewniki Targowisko – Bytom Plac Sikorskiego. Na trasie Bytom Dworzec PKP – Łagiewniki Targowisko KZK GOP uruchomił autobusową komunikację zastępczą oznaczoną numerem 607. Mieszkańcy do przesiadki już się przyzwyczaili, jednak widok zatarasowanych linii od strony Bytomia i stojących na ślepym torze wagonów w Łagiewnikach budzi wciąż zdziwienie.
Strefa Biznesu: RPP zdecydowała ws. stóp procentowych? Kiedy obniżka?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?