Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Agora Bytom wspiera lokalnych przedsiębiorców. To nowa akcja centrum handlowego

OPRAC.:
Szymon Bijak
Szymon Bijak
Agora Bytom stawia na region. Rusza akcja promująca lokalne marki.
Agora Bytom stawia na region. Rusza akcja promująca lokalne marki. mat. prasowe
Wsparcie firm działających w Bytomiu, ochrona miejsc pracy mieszkańców, promocja lokalnych marek - ruszyła nowa akcja, za którą odpowiada największa galeria handlowa w mieście, Agora.

#KupujęwBytomiu to nowa inicjatywa Agory Bytom. Ma ona za zadanie wspierać śląski i bytomski handel oraz pomóc chronić miejsca pracy w firmach, które działają w przestrzeni galerii.

Nowa akcja Agory Bytom

– Chcemy pomóc naszym sklepom stanąć na nogi po okresie zamrożenia gospodarki. Dlatego uruchamiamy działania, które pomogą je promować i skuteczniej docierać do bytomian – wyjaśnia Hanna Petters, dyrektor Agory Bytom.

– Agora Bytom to miejsce funkcjonowania bytomskich przedsiębiorców i źródło pracy dla wielu mieszkańców miasta i okolic. Jeżeli wesprzemy nasz handel, to wesprzemy również lokalną gospodarkę i obronimy źródła dochodu – dodaje Petters.

Lokalnych marek w największej bytomskiej galerii nie brakuje. Jest chociażby salon jubilerski SixSilver, który wywodzi się z Gliwic. Warto wspomnieć o mocno związanej z Bytomiem marce Renommé, której właściciel – bytomianin – prowadzi w Agorze kwiaciarnię i salon fryzjerski.

Lokalni reprezentanci działają ponadto w gastronomii - wystarczy wspomnieć takie lokale, jak m.in. Kawiarnia Pod Różą i Bistro Do Syta. – Jednym z przedsiębiorców rozwijających u nas biznes jest piłkarz Polonii Bytom. To pokazuje, jak bytomianie łatwo znajdują miejsce dla swoich firm w Agorze. – kontynuuje Hanna Petters.

Istotne jest budowanie świadomości

Innym ważnym elementem akcji jest budowanie świadomości względem wszystkich firm, również sieciowych, prowadzących działalność w bytomskiej galerii.

– Agora Bytom to znacznie więcej niż standardowa galeria handlowa. To miejsce spotkań i spędzania czasu z rodziną i znajomymi, to też szereg pracodawców zatrudniający bytomian. Jeżeli robimy zakupy w swoim mieście, również w sklepie sieciowym, to pomaga chronić pracę osób, które są w nim zatrudnione – wyjaśnia Hanna Petters.

Głównym kanałem działań realizowanych w ramach #KupujęwBytomiu są media społecznościowe: Facebook i Instagram.

Jak wyjaśniają pomysłodawcy, chodzi m.in. o akcje i konkursy, które wspierają lokalne marki oraz cykle postów, takie jak Bytomskie Duety, z przymrużeniem oka prezentujące najemców lokalnych i sieciowych w idealnych połączeniach, czy też działania zachęcające mieszkańców do dzielenia się swoimi wrażeniami i wspomnieniami z zakupów w sklepach działających na terenie bytomskiej galerii.

od 7 lat
Wideo

echodnia.eu W czerwcu wybory do Parlamentu Europejskiego

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na bytom.naszemiasto.pl Nasze Miasto