Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów
4 z 5
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Czytamy w nim, że warto zwrócić szczególną uwagę czy...
fot. Tomasz Holod/zdjęcie ilustracyjne

Telewizor przed promocją był tańszy... niż w promocji [LIST czytelnika]. Co na to sklep?

Kupujmy z głową!

Czytamy w nim, że warto zwrócić szczególną uwagę czy "promocja" rzeczywiście jest atrakcyjna, czy sprzedawca sztucznie nie podwyższył ceny wyjściowej. Być może w innym sklepie można ten sam produkt kupić taniej. Kupując stacjonarnie na wyprzedaży mamy prawo do reklamacji. Jeżeli produkt posiada wadę, zwróćmy się do sprzedawcy w ciągu 2 lat od dnia wydania rzeczy. Możemy żądać naprawy, wymiany lub obniżenia ceny. Przedsiębiorca musi rozpatrzyć taką reklamację w ciągu 14 dni - jeśli nie dotrzyma terminu, przyjmuje się, że ją uznał. Jeśli wada jest istotna, możemy żądać nawet odstąpienia od umowy. Aby zgłosić reklamację, najlepiej posiadać dowód zakupu np. paragon, potwierdzenie przelewu. A co, jeśli jesteśmy niezadowoleni z zakupów zrobionych pod wpływem emocji i chcemy je oddać?

Zobacz również

Wszystkie gole z 31. kolejki Ekstraklasy. Porażki Jagiellonii, Lecha, Górnika

Wszystkie gole z 31. kolejki Ekstraklasy. Porażki Jagiellonii, Lecha, Górnika

Amerykański żołnierz zatrzymany w Rosji. Absurdalny powód

Amerykański żołnierz zatrzymany w Rosji. Absurdalny powód

Polecamy

500, 1500 czy 1900 zł? Na jakich zasadach będzie przyznawane tzw. babciowe?

500, 1500 czy 1900 zł? Na jakich zasadach będzie przyznawane tzw. babciowe?

Pierwszy objaw wyprzedza chorobę o 3 lata. Co może oznaczać linia na paznokciu? VIDEO

Pierwszy objaw wyprzedza chorobę o 3 lata. Co może oznaczać linia na paznokciu? VIDEO

Zenon Nowak, prezes Zarządu PPG: Wizerunek i relacje są dla nas fundamentem

ROZMOWA
Zenon Nowak, prezes Zarządu PPG: Wizerunek i relacje są dla nas fundamentem