Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Szpital nr 2 Bytom: Dużo remontów, będzie też nowa centrala telefoniczna

Magdalena Nowacka-Goik
MM
Szpital nr 2 Bytom : Problem z dodzwonieniem się do Szpitala nr 2. Z jednej strony awaria, z drugiej zajęta portierka. Wnioski wyciągnięte, będzie wymiana centrali. Koniec kłopotów dla pacjentów i ich rodzi

Szpital nr 2 Bytom

Szpital Specjalistyczny nr 2 przy ul. Batorego wygląda coraz lepiej. Kilka bloków jest już po remoncie, na finale jest Śląskie Centrum Perinatologii, Ginekologii i Chirurgii Płodu, podobnie budynek tzw. okrąglaka, w którym będą się mieściły poradnie. Ale nie wszystko da się zrobić od razu. Niektóre urządzenia szwankują. Na przykład centrala telefoniczna. .

Dodzwonić się nie można

Pani Krystyna (nazwisko do wiadomości redakcji) pod koniec czerwca chciała umówić męża do poradni kardiologicznej w SS nr 2. - Chciałam to zrobić telefonicznie. Dzwoniłam kilka razy. Próbowałam na centralę i do rejestracji. Bez skutku. W telefonie słyszałam sygnał i tyle - mówi. W pewnym momencie miała wrażenie, że ktoś odebrał słuchawkę i zaraz ją odłożył. Ostatecznie wybrała się do szpitala osobiście. - W rejestracji usłyszałam, że lekarz jest na urlopie. Panie wyjaśniły mi też, że jest u nich awaria telefonów - opowiada pani Krystyna. - Nawet to rozumiem, ale i zapytałam co z centralą - mówi. Wtedy dowiedziała się, że centrala znajduje się na portierni. - Pani, która ją obsługuje, zajmuje się jednocześnie podnoszeniem szlabanu przy wjeździe i wyjeździe. Przyznała, że nie zawsze jest w stanie odebrać telefon. Byłam świadkiem, kiedy dzwonił, a ona odebrała słuchawkę i od razu ją odłożyła. Rozumiem, że może trudno pogodzić te dwie czynności, ale czy pacjenci maja być poszkodowani przez to - pyta pani Krystyna.

Usprawnią system

Na szczęście mamy dobrą wiadomość. Problem będzie rozwiązany. - Bardzo przepraszamy za problemy techniczne - mówi Katarzyna Malinowska, rzeczniczka SS nr 2. - Faktycznie, w czerwcu zdarzały się awarie sieci telekomunikacyjnej, które były zgłaszane firmie sprawującej nadzór nad centralą oraz na bieżąco naprawiane - mówi rzeczniczka. Jednak ze względu na zwiększoną liczbę awarii i poniesione za każdym razem koszty, dyrekcja podjęła decyzję o zakupie nowej centrali telefonicznej. - Dodatkowym udogodnieniem nowej centrali będzie elektroniczne menu. Dzwoniący pacjent będzie mógł sam wybrać numer wewnętrzny oraz połączyć się bezpośrednio - mówi rzeczniczka.
Zapewnia też, że jest dwóch pracowników do obsługi, chyba że zdarzy się sytuacja, iż jeden jest na urlopie na żądanie, albo na zwolnieniu lekarskim. - Pracowników pouczono o konieczności stałego odbierania telefonów.

od 16 latprzemoc
Wideo

CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na bytom.naszemiasto.pl Nasze Miasto